søndag den 30. juni 2013

En FED weekend


Endnu en uge er gået. En lidt kedelig en af slagsen, jeg har trænet 3 gange zumba og i kælderrummet, hhv. tirsdag, onsdag og fredag, så heldigvis er det da gået ok, selvom man jo altid ville ønske, man gad træne hver dag... Selv i skrivende stund ville jeg ønske, jeg gad rejse mig fra sofaen og lave 1 times zumba. Men har kun sange nok til en halv time, hvilket betyder, at jeg skal bruge hver sang to gange, og det ødelægger lidt min motivation (dårlige undskyldninger er der nok af!!)

I mandags var jeg til jobsamtale i Århus, og var lidt i tvivl om, hvor godt det gik. Havde ikke helt en føling med dem (der var 4 til stede). Og da chefen ringede til mig onsdag kl. 20.45 (?!?) fik jeg da også endnu et afslag. - denne gang blev jeg tilbudt konstruktiv kritik. (jeg ville ønske, jeg havde lagt på...) Nej, det er super godt at for lidt kritik, så man har noget at arbejde med, men det gør sørme ondt, når man får at vide, at havde man gjort det hele lidt anderledes, havde man/jeg højst sandsynligt fået jobbet........ IT SUCKS. De andre gange jeg har fået afslag fra en samtale har deres undskyldning altid været min sparsomme erfaring, men ikke denne gang. Næh, det var sgu min egen skyld denne gang, av av av. Jeg fik rodet lidt rundt i en opgave, jeg sidder med på regionen, en opgave, som i øjeblikket er sat i bero, da jeg mangler hjælp til at definere en lang liste nøgleord. - Men det forstod de som at jeg ikke kunne stå med en opgave selv, og at jeg lidt kritiserede min arbejdsplads (hvilket det på ingen måde er, jeg havde egentlig troet, det ville have forståelse for den travlhed, man kan have i en afdeling). Kæmpe suk. -- Men hvad så? Så er det op på hesten igen igen igen igen. Og nu er jeg booket til lidt "jobsamtale-coaching" hos min jobkonsulent på tirsdag, så jeg kan lære, ikke at jokke rundt i spinaten...! :)

Ellers har weekenden været en fed af slagsen. Fredag aften stod den på kinesisk buffet, og lørdag var vi på Graceland Randers museet og i deres diner, hvor vi fik super gode burgere (med brød og pommes frites, ups...) I aften kommer mine svigerforældre på besøg, og de vil gerne invitere på pizza... Ja, en FED weekend. Jeg skal på ingen måde på vægten i morgen. Fy for den. Jeg frygter stadig den dag, hvor jeg har taget på. Den bliver ikke sjov.
- I får lige et billede fra museet, det er lavet af slik. Bl.a. labre larver.

Den kommende uge byder på min venindes bryllup lørdag = SPIS MEGET SUNDT og se ekstra slank ud!
Glæder mig meget til brylluppet, det bliver super godt. Men det er lidt skægt/skræmmende at tænke på, at det er veninde nr. 2, som nu bliver permanent afsat :) Jeg ville da gerne snart have min tur, men samtidig er det svært at forholde sig til, at det er det, man er nået til i sit forhold. Men skulle en ring nu blive præsenteret for mig, så ville jeg ikke sige nej (Jesper læser ikke min blog, så kan godt skrive den slags, uden vild panik herhjemme).
Anyway - jeg skal træne, træne, træne denne uge, og spise virkelig sundt, og slet intet usundt (eller?). Jeg vil prøve at holde det så sundt som muligt. Skal til at planlægge ugens mad, så der kommer masser af fisk, skaldyr, spinat og asparges på listen. Tænker noget varmrøget laks i salat, en rejetærte, og måske vil jeg endelig kaste mig ud i blomkålspizzaen. - hvis det bliver godt, skal jeg nok komme med et par billeder og en opskrift.

Hav en skøn søndag!

PS. @Line, jeg lover, at der kommer noget om squats i næste uge.

1 kommentar:

  1. Blomkålspizza er okay. Men man skal absolut ikke putte hvidløg i "dejen". Og ja, noget om squats. Det er jo blognavnet.. :)
    - L

    SvarSlet