onsdag den 5. juni 2013

I heart SQUATS

Ja, jeg er fan er squats, som det måske kan ses på min blogtitel :) 

Men jeg må krybe til korset og fortælle, at jeg de seneste uger er gået helt i stå med mine squats, lige med undtagelse af de få, man laver til zumba. Meget meget skidt...
- hvad gør man så? 
Bum bum 

Man begynder da bare forfra! 
Jeg har fundet en ny squatchallenge og denne gang bliver den printet ud og hængt op derhjemme. Det er bedre motivation! Selvom jeg har masser af tid derhjemme om aftenen ender jeg meget gerne på sofaen foran tv'et, men hvorfor? Det er jo tåbeligt, når man kan bruge 20 min hver dag til at få verdens lækreste røv. --- Challenge accepted!
Altså sværger jeg at gå i gang i aften, når jeg kommer hjem fra zumba :) 
Jeg opfordrer alle til at joine!

Btw 250 squats er ingenting, så længe man varierer lidt. 20 af en slags, 30 af en anden, hvad end man har lyst til. Det går hurtigere og er nemmere at tælle ;) Jeg tager dem gerne i forskelligt tempo, både hurtigt, og med 2 sek op/ned og 4 sek op/ned. Det kan mærkes. 
Sæt i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar