mandag den 3. juni 2013

Flyttedag

Ja, så blev bloggen altså flyttet. Jeg satser på, at Google har styr på deres s***, så jeg altid har mulighed for at lave indlæg :)

Som jeg nævnte på den gamle blog, så er kæresten atter på arbejdsrejse, denne gang i Brasilien i 14 dage. - Han kommer først hjem lørdag d. 15. Puha der er lang tid, synes jeg.
Så hvis I er heldige, kommer der lidt ekstra blog-aktion de næste to uger.

Nå, men der er jo sket 100 ting i den tid, hvor jeg har været væk fra bloggen. Jeg prøver lige at opsummere meget kort.
  • Var til samtale om nyt løntilskud, afslag pga. deres budget. 
  • Har været en uge i Side, Tyrkiet. SKØNT! 5 stjernet hotel, all inclusive, jeg holdt mig ikke lige helt til paleo, men tog heldigvis ikke på! Anbefalelsesværdigt hotel.
  • Sidste weekend, dvs. i lørdags var jeg til polterabend i Aalborg, super hyggeligt. Men poledance og ridning = meget øm krop og blå mærker fra pole. 
Jeg håber på, at jeg ikke er helt så øm i morgen, der har jeg nemlig en time zumba, som jeg er blevet lidt vild med. Dog kun den ene instruktør i DGI. Til gengæld har sangene fra sidste gang siddet i mit hoved lige siden, liiiiiidt træls, men skidt pyt.

Jeg håber, I kan lide det nye look herinde. I er selvfølgelig velkomne til at dele med jeres venner og/eller kommentere herinde, hvis I skulle have lyst.

God aften til jer alle derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar